• Komunikat

    W celu rejestracji zakupionego oprogramowania (bądź jego aktualizacji) prosimy o wprowadzenie informacji zawartych w „Umowie licencyjnej”, którą otrzymali Państwo w wiadomości na podany adres e-mailowy. Dane te obowiązują do czasu określonego w dokumencie ("data obowiązywania umowy").

Wersja 8.5.0

2025-10-31

Powyższa wersja wprowadza poprawę działania modułu Rejestracja w systemach Windows 11. 

 

Uwaga: przypominamy, przed przystąpieniem do aktualizacji należy wykonać archiwizację bazy.

 

Dodatkowo:

  • Moduł KLIENCI zablokowanie rekordu petenta gdy przekazano teczkę,
  • Moduł KLIENCI dodanie kolumny ważność orzeczenia w zakładce o orzeczeniach,
  • Moduł REJESTRACJA powiązanie kafelka pomocy anonimowej ze statusem w tabeli,
  • Moduł REJESTRACJA - zmieniono kolor zaznaczenia na wybranym kafelku,
  • USTAWIENIA stopka do wysyłki wiadomości e-mail,
  • Moduł ZESPÓŁ ORZEKAJĄCY - protokół zespołu - dodatkowe informacje,
  • Moduł ZGŁOSZENIA - usprawniono kopiowanie zgłoszeń archiwalnych.

Wersja 8.4.1

2025-10-22
  • Moduł Klienci - funkcjonalność druku orzeczenia KS – przywrócenie wzoru WORD do wyboru z PDF,
  • Moduł PUNRiW – usunięto błąd potwierdzania spotkania PUNRIW,
  • Moduł Zgłoszenia – dodano pole „zgoda rodzica”,
  • Usunięto problem z notatkami w Zgłoszeniach i Klientach,
  • Moduł Klienci – dodano powiązanie Orzeczenia KS z uchyleniem,
  • Wprowadzono funkcję zapamiętywania notatki w danym roku szkolnym,
  • Moduł Pracownicy – naprawiono błąd nie zapisywania zmian,
  • Moduł wydruki - naprawiono błąd wydruku statystyk - Spis klientów wg orzeczeń/opinii
  • Naprawiono błąd pustego rekordu błąd w rejestrze opinii - brak danych w kontrolkach,
  • Moduł klienci – naprawiono brak klasy w druku orzeczenia o potrzebie KS.

 

UWAGA: Przed wykonaniem aktualizacji przypominamy o zrobieniu kopi bazy.

 

UWAGA: Powyższa aktualizacja nie wnosi żadnych zmian i usprawnień w zakresie spowolnienia programu na systemach Windows 11. Jednocześnie informujemy, że już niebawem udostępniona zostanie wersja 8.4.2, któa usprawni działania modułu REJESTRACJA znacząco przyśpieszy pracę programu. Obecnie jesteśmy na etapie testów wersji developerskiej u wybranych klientów.

Wersja 8.4.0

2025-08-14

Wersja programu Poradnia PP 8.4.0 wprowadza do systemu nowe funcjonalności, które były wcześniej zapowiadane.

Nowa dedykowana strona pomocy >>>> KLIKNIJ >>>>>

Z pośród wielu zmian na uwagę zasługują:

  • dodanie mechanizmu wysyłania powiadomień do rod\zica o planowanych spotkaniach (email), d
  • odanie nowego modułu do planowania spotkania "zespołu orzekającego",
  • dodanie mechanizmu automatycznej aktualizacji końcówek
  • automatyczne generowanie druku orzeczeń o potrzebie kształceni specjalnego bezpośrednio z formatow;aniem do pliku PDF.

 

UWAGA:

Zwracamy uwagę, aby przed przystąpieniem do aktualizacji dokonać archiwizacji lub kopi bazy. Proszę nie przerywać procesu aktualizacji bazy, może to trwać nawet 20-30 min.

WAŻNE:

W przypadku aktualizacji progranu Poradnia PP na komputerach z systemem operacyjnym Windows 11 24H2 zauważamy duże spowolnienie pracy programu uniemożliwiające płynną pracę z modułem Rejestracja, Klienci itp. Sugerujemy powstrzymanie się od instalacji nowej wersji programu Poradnia PP na takich konfiguracjach komputerów pracowników. 

 

Opis nowych funkcjonalności w programie

  • Dodano eksport petentów CSV do nowego SIO;
  • Implementacja Weryfikacji Certyfikatu SSL/TLS w celu Ochrony przed Atakami MITM;
  • W module Wydruki do druku "Lista klientów poradni - księga główna" dodano kolumnę klasa;
  • W module Wydruki do druku "Lista klientów zdiagnozowanych i niezdiagnozowanych" poprawiono tabel z prezentacją danych;
  • Moduł Pracownicy - usunięcie pól z danymi osobowymi pracowników;
  • Moduł Rejestracja dodano funkcjonalność Nowe spotkanie dla pomocy grupowej anonimowej;
  • Moduł Wydruki - rejestr czynności - adnotacja o wydruku „Informacje o dziecku”;
  • Moduł Klienci – dodano dysfunkcje MUTYZM;
  • W module PUNRIW oraz pomoc grupowa zmieniono funkcjonalność komponentu GRID - zapisywanie do html, doc, xls;
  • Nowa funkcjonalność wysyłania bezpośrednich powiadomień poprzez dodanie wbudowanego konta pocztowego SMTP;
  • W module Rejestracja dodano hurtowe definiowanie dni wolnych;
  • W moduł Rejestracja – do info w kafelku dodano opcję „Zaplanowane przez:” z danymi pracownika;
  • W module Zgłoszenia i Klienci usprawniono rejestrowanie  danych telefonicznych;
  • W module Archiwum – dodano wybór daty przyjęcia klienta przy kopiowaniu na aktualny rok szkolny;
  • W modułach Klienci i Zgłoszenia – dodano automatycznie przypisanie klasy dla P i 0;
  • W module Zgłoszenia - dodanie skrótów klawiatury i płynności przewijania okna listy za pomocą scrolla myszy;
  •   Dodano sprawdzanie istniejącego roku szkolnego przy zakładaniu nowego;
  • W module Pracownicy dodano opcję „kontynuacja” w wydruku pracownika;
  • W module Klienci dokonany zamiany wzoru RTF na FR3 umożliwiając automatyczne generowania orzeczeń jako PDF;
  • Dodano opcję dodawania LOGO poradni do druku orzeczenia KS;
  • Do modułu Rejestracja i Zgłoszenia dodano opcję „oczekujący na wyznaczenie terminu” jako opcja z parametrem gdy wprowadza się kolor statusu zgłoszenia;
  • Aktualizacja danych - Pomoc - Zgłoś problem link do aplikacji;
  • Moduł Klienci – naprawa mechanizmu rozróżnienia orzeczeń/opinii/informacji od rekordów badań;
  • Moduł Wydruki – w tabeli PPP6, TP6 oraz Ogólnym zestawieniu badań poradni dodano zliczenia liczby klientów - nowych, powracających;
  • Nowy moduł Zespół orzekający wraz z powiązaniem do orzeczeń i protokołu spotkania;
  • Naprawiono błąd generujący duble w badaniach;
  • Dodano zabezpieczenie blokowanie konta po kilku nieudanych próbach logowania;
  • Dodano mechanizm automatycznej aktualizacja na komputerach pracowników;
  • Dodano mechanizm - dodatkowe wolne terminy w planowaniu spotkań;
  • Ustalono nieobowiązkowe pole „pracownika” przy przekazaniu teczki do innej poradni;
  • Naprawiono błąd potwierdzania realizacji spotkania w module Rejestracja;
  • Moduł Wydruki - dodano zliczanie informacji o wynikach diagnozy;
  • Moduł Wydruki – dodano zliczanie orzeczeń dla dzieci w wieku do 3 lat;
  • Moduł Wydruki – dodano nowy wydruk – „Raport wysłanych wiadomości”;
  • Moduł Rejestracja, poprawiono błąd znikającego wolnego terminu – (gdy któryś pracownik był nieaktywny);
  • Moduł Rejestracja  - dodanie informacji o wysłanym powiadomieniu do klienta do dymka kafelka;
  • Ustawienia – nadanie  uprawnień do wysyłania powiadomień o spotkaniu;

 

Wersja 8.3.1

2025-06-30

Wersja 8.3.1 dotyczy naprawy błędów zgłaszanych przez użytkowników:

  • przywrócenie dostępu do wcześniejszych lat archiwum wniosków;
  • usunięto błąd Archiwum - lata Wszystkie - zakładka BADANIA;
  • usunięcie błędu w „Zaplanowanych spotkaniach” - filtracja pracownika;
  • usunięcie monitu błędnego hasła pojawiającego się po aktualizacji programu 8.3.0;
  • poprawa mechanizmu zapamiętywania hasła w pliku konfiguracyjnym;
  • usprawniono mechanizm kodu jednorazowego (kluczyka);
  • poprawiono szyfrowanie hasła w pliku ini.
     

    Uwaga: Niebawem całkiem nowa wersja programu Poradnia 8.4.0 z nowymi funkcjonlanościami (kalendarzem planowania dni wolnych, automatyczą aktualizacją, specjalnym modułem dla "Zespołu orzekającego" oraz wysyłką powiadomień e-mail do rodziców).

Wersja 8.3.0

2025-04-02

Opis nowych funkcjonalności w programie

  • Archiwum zgłoszeń/klientów – odblokowanie wybór jednostki;
  • Dodanie zapisu danych do XML - rejestr orzeczeń i opinii;
  • Rozbudowa pliku instalacyjnego - opcja wyboru folderów z drukami;
  • Moduł Wydruki - Lista rejestrów orzeczeń i opinii - dodano filtrację po numerze;
  • Dodanie przycisku w "Parametrach haseł" - zmiana algorytmu kodowania hasła na silniejszy wraz z polityką silnego hasła;
  • Dodanie funkcjonalności otwieranie poprzedniego roku szkolnego;
  • Moduł Rejestracja – dodanie funkcjonalności umawianie spotkań za czas nieobecności pracownika;
  • Moduł Rejestracja – rozbudowa funkcjonalności zmian terminu spotkania - wyznaczenie nowego;
  • Moduł Dziennik Pracy – dodanie filtracji danych tylko dla aktualnie zalogowanego użytkownika oraz rozbudowa uprawnień do dziennika;
  • Moduł Wydruki - rozbudowa wydruku "Lista klientów poradni - rejestr klientów" o pola wyboru: Cudzoziemiec, W rodzinie zastępczej, Niebieska karta;
  • Moduł Wydruki – dodano opcję druku teczka zarchiwizowana;
  • Moduł Rejestracja – dodano prezentowanie zaplanowanych spotkań PUNRIW w oknie „Zaplanowanych spotkaniach";
  • Moduł Wydruki – dodanie kolumny Nr zgłoszenia do wydruku "Wykaz alfabetyczny dzieci i młodzieży;
  • Moduł Zgłoszenia – dodano dedykowany przycisk zamykanie zgłoszeń;
  • Moduł Wydruki – Lista zgłoszeń - zgłoszenie wszystkie – dodano opcję RAZEM;
  • Moduł Rejestracja – poprawa wielkości okna planowania terminu w Rejestracji;
  • Moduł Rejestracja – dodano nową funkcjonalność wykazującą dzieci bez przypisanych terminów u danego specjalisty;
  • Moduł Klienci – dodano nowe pozycje słownika badanie i nowa pomoc bezp. (Diagnoza Rozwoju ruchowego, Badanie Neuroflow, Terapia Neuroflow);
  • Moduł Pomoc UNRIW - zamiana pola zaznaczania wykonanego spotkania RADIO na CHECKBOX;
  • Moduł klienci – dodano opcję zaznaczania „teczka rodzinna: pozwalającą wskazywać ten sam numer teczki dla rodzeństwa;
  • Moduł Zgłoszenia - usprawnienie powiązania pracowników dla ZGŁOSZEŃ I REJESTRACJI
  • Moduł Klienci – dodano opcję prezentowania badań archiwalnych w roku bieżącym;
  • Moduł Klienci – dodano dwa wydruku informacja o dziecku (przebieg diagnozy, przebieg terapii);
  • Moduł Klienci – usunięto błąd wykazujący pusty wpis w orzeczeniach/opiniach;

Wersja 8.2.0

2024-12-30

Opis nowych funkcjonalności w programie

  • Wyłączenie zapamiętywania loginu
  • Moduł Rejestracja - błąd przejścia z Rejestracji do Danych klienta
  • Moduł Zgłoszenia - błąd LABEL w roku szkolnym archiwum numeru zgłoszenia.
  • Moduł Rejestracja/Zgłoszenia - ujednolicić przypisanie do 3 pracowników;
  • Moduł Rejestracja - Zgłoszenie z listy - oczekujący <> nie zrealizowane
  • Moduł Klienci - ewidencjonowanie wydanych informacji w sprawie.
  • Moduł Rejestracja - pola Szkoła nowych klientów i zgłoszeń w Rejestracji
  • Moduł Wydruki - zakres danych na podstawie dat poza rokiem szkolnym
  • Moduł Wydruki – nowa tabela na wydruk TP6 na podstawie PPP6
  • Moduł PUNRIW - zmiana limitu uczestników spotkań z rodzicami
  • Moduł Wydruki - szerszy zakres zliczania zgłoszeń na wydruku
  • Moduł Klienci - numer kartoteki przy zapisie
  • Moduł Wydruki – nowy wydruk podsumowujący nr 1
  • Moduł Klienci - Teczka przekazana do archiwum
  • Moduł PUNRIW - przypisywanie spotkań na nowy rok szkolny
  • Moduł Dziennik - rozbieżności w zliczaniu badań na wydruku dziennika pracy
  • Moduł Archiwum Zgłoszeń i Klientów - wszystkie roczniki w archiwum klientów i zgłoszeń
  • Moduł Rejestr orzeczeń - błąd powiązania orzeczenia z rejestrem

Wersja 8.1.2

2024-10-31
  • naprawa błędu dublowania wpisów w dzenniku pracowników - moduł Dziennika;
  • zwiększenie limitu osób "inni" na spotkaniach gdy odbiorcami się rodzice - moduł PUNRiW

Wersja 8.1.0

2024-07-31

UWAGA: Z uwagi na zmiany w module Zgłoszenia obejmujące filtrację zgłoszeń warunkiem zadziałania tej funkcjonalności posiadanie aktywnego powiązania konta użytkownika do pracownika specjalisty. Powiązania można wykonać w Użytkownik >>> Pracownik. Jest to zależność istniejąca w programie od wersji 7.8.0. Brak powiązania spowoduje, że widok zgłoszeń będzie pusty.

 

  • W module Zgłoszenia - dodanie pole „Przypisany do” z opcją filtracji dla pracownika. Funkcjonalność umożliwi wyświetlanie tylko zgłoszeń przypisanych do zalogowanej osoby
  • W module Klienci - dodanie odrębnej bazy na przechowywanie załączników
  • W module Wydruki - Lista zgłoszeń - dodanie statystyk dla zgłoszeń oczekujących
  • W module Rejestracja - dodanie opcji słownikowej pozwalającej na dowolne dodawanie nowych rodzajów dyżuru
  • W module Klienci – dodano ułatwienie w wyborze szkoły ze słownika
  • W module Klienci - szare rekordy w Grid przy dodawaniu nowego dziecka
  • W module Klienci  - poprawione okienka dialogowe monitów anulowania procesu zapisywania klienta
  • W module Klienci/Zgłoszenia – dodano słownik pola narodowość powiązana z opcja CUDZOZIEMIEC
  • W module Rejestracja – dodano możliwość edycja notatki w kafelkach dla godziny pracy, dyżurów
  • W module Klienci/Zgłoszenia - cofanie zrealizowanych zgłoszeń przez pomyłkę poprzez wykasowanie klienta
  • W module Rejestracja - data przyjęcia dziecka z archiwum na aktualną albo archiwalną
  • W module Klienci – dodatkowa opcja zaznaczenia zgody rodzica/opiekuna na kontakt ze szkołą
  • W module Wydruki - Lista rejestrów orzeczeń/opinii  dodano wnioski
  • W module Rejestracja - Spotkania w ramach pomocy udzielanej rodzicom powiązanie z dzieckiem
  • W module Pomoc URNiW - Spotkania gdzie odbiorcami są rodzice  - dodatkowe pola dla dzieci oraz opcja sposobu zliczania osób obecnych
  • W module Rejestracja - Zaplanowanie spotkania - dodatkowa kolumna daty urodzenia dziecka widoczna w tabeli
  • W module Klienci - poprawiono wyświetlanie listy terminów ważności orzeczeń
  • W module Rejestracja - zmieniono sposób wyświetlania zaplanowanych spotkań przez dodanie do zaplanowanego zgłoszenie imienia i nazwiska dzieca
  • W module Rejestracja - naprawiono błąd znikających kafelków
  • W module Klienci - w badaniach innych dodano nowy rodzaj "Diagnoza rozwoju ruchowego" wraz z wydrukiem danych
  • W module Zgłoszenia - dodano możliwość powiązania zgłoszenia z wnioskiem
  • W module Dziennik pracy - dodano podsumowanie
  • W module Rejestracja - usprawniono proces zmiany spotkań przy nieobecności pracownika
  • W menu wstążki górnej programu pojawiła się jedna wspólna ikonka Wydruki - wspólna dla Druczki, Zestawienia

Wersja 8.0.2

2024-03-22
  • Naprawa błędu znikających terminów spotkań.

Wersja 8.0.1

2024-01-29
  • naprawa błedu usuwania sąsiadujących spotkań;
  • naprawa słownika dla narodowości.

 

Wersja 8.0.0

2023-12-29

Uwaga: Wprowadzona wersja pozwala na obsługę dwóch baz co ma związek z nową opcją zapisywania dokumentów bezpośrednio do bazy (ppp.gdb oraz ppp_pliki.gdb) Baza główna i baza plikowa muszą znajdować się w tej samej lokalizacji. Proszę podczas procesu aktualizacji zaznaczać w instalatorze zarówno aplikację jak i bazy danych co spowoduje doinstalowanie dodatkowej bazy plikowej.

 

Opis zmian:

  • Moduł Pracownicy - dodanie pole pensum oraz GPW (na rzecz wydruków w kolejnych wydaniach)
  • Moduł Klienci - dodanie odrębnej bazy na przechowywanie załączników;
  • Moduł Wydruki - Lista zgłoszeń - dodanie statystyk dla złoszeń oczekujących
  • Moduł Rejestracja - dodanie opcji słownikowej pozwalającej na dowolne dodawanie nowych rodzajów dyżuru
  • Moduł Klienci - ułatwienie w wyborze szkoły ze słownika
  • Moduł Klienci - szare rekordy w Grid przy dodawaniu nowego dziecka
  • Moduł Klienci  - poprawione okienka dialogowe monitów anulowania procesu zapisywania klienta
  • Moduł Klienci/Zgłoszenia - słownik pola narodowość powiązana z opcja CUDZOZIEMIEC
  • Moduł Rejestracja - edycja notatki w kafelku godziny pracy, dyżur
  • Moduł Klienci/Zgłoszenia - cofanie zrealizowanych zgłoszeń przez pomyłkę poprzez wykasowanie klienta
  • Moduł Rejestracja - data przyjęcia dziecka z archiwum na aktualną albo archowalną
  • Moduł Klienci - zgoda na kontakt ze szkołą
  • Mooduł Rejestracja - GPW przy kafelku zrealizowanego spotkania
  • Moduł Wydruki - Lista rejestrów orzeczeń/opinii  dodano wnioski
  • Moduł Rejestracja - Spotkania w ramach pomocy udzielanej rodzicom powiązanie z dzieckiem
  • Moduł Pomoc URNiW - Spotkania dla rodziny -dodatkowe pola dla dzieci i spozobu zliczania
  • Moduł Rejestracja - zaplanowanie spotkania - dodatkowa kolumna daty urodzenia dziecka

 

Wersja 7.9.4

2023-10-30
  • Dziennik pracy - uwzględnienie dyżurów;
  • Poprawa wydruku raportu z podziałem na typy szkół i klas;

 

Wersja 7.9.3

2023-09-26
  • Naprawa błędów potwierdzania spotkań z poprzedniego roku;
  • Odblokowanie listy klientów do wpisywania archiwalnego rejestru orzeczeń i opinii;
  • Wyłączenie powiązania archiwalnych klientów z automatycznym dopisywaniem do rejestru orzeczeń i opinii.

Wersja 7.9.2

2023-09-01
  • Nowa funkcjonalność kasowanie starych danych o petentach - dla hasła jednorazowego;
  • Moduł REJESTRACJA - grafik dyspozycyjności pracownika – wydruk;
  • Moduł POMOC BEZPOŚREDNIA - zmiana zaznaczania spotkania na ikonkę checkbox;
  • Moduł POMOC GRUPOWA > pomoc grupowa i anonimowa - zmiana zaznaczania spotkania na ikonkę checkbox;
  • Moduł KLIENCI - orzeczenia i opinie - termin ważności badania – dodano opcję wyłączenia nieaktualnych terminów z listy słownikowej;
  • Moduł KLIENCI– wydzielona nowa ikonka Pomoc UNRIW;
  • Moduł WYDRUKI - zmiana wydruku Lista klientów - księga główna - kolumna "zakres działań";
  • Moduł KLIENCI - zmiana uprawnień do Druki – dla „Nowa informacja”;
  • Moduł  WYDRUKI – rozbudowa Lista zgłoszeń – opcja Razem i dodatkowa tabela zliczania oddzielnie dla pracownika;
  • Moduł ZGŁOSZENIA - dodano funkcję zbiorczego przenoszone zgłoszeń na nowy rok szkolny;
  • Moduł KLIENCI - Druki – dodanie zapytania przy dodawaniu nowego druku;
  • Poprawa tabeli ROK_SZKOLNY;
  • Błąd usuwania ID roku szkolnego z 2 lat archiwum;
  • Rozdzielenie uprawnień do modułu rejestracja.

Wersja 7.9.1

2023-06-15
  • Przebudowa mechanizmu nadawania numeracji orzeczeń i opinii o uprawnienia dla użytkownika;
  • Poprawa generowania informacji o wynikach diagnozy;

    Uwaga: poprzez odpowiednie uprawnienia można ustawić precedurę wprowadzania orzeczenia lub opinii,rejestrowania dokumentu wraz z nadaniem numeru a następnie na podstawie dokumentu stworzenie czystego druku do wypełnienia.

Wersja 7.9.0

2023-05-18

Uwaga: ze względu na dużą ilość zmian zaleca się przeprowadzenie aktualizacji na kopi bazy. W przypadku pomocy kontakt: poradnia@progman.pl

  • Moduł Wydruki - zapis danych do XML lista alfabetyczna klientów poradni;
  • Moduł Rejestracja - ułatwienie zmiany godzin pracy;
  • Edycja listy szkół nadanie uprawnień;
  • Moduł Wydruki - lista orzeczeń/opinii dodatkowa data;
  • Moduł Klienci - dodano nowe „badania inne” (PEP3 PL, ADOS-2);
  • Moduł Rejestracja - urlop pracownika - modyfikacja kafelka na potrzeby dziennika;
  • Moduł Rejestracja - kafelek spotkań PURNIW – dodana edycja notatki;
  • Moduł Klienci - zakładka druki – poprawa rozmieszczenie ikonek w kreatorach;
  • Moduł Klienci orzeczenia/opinie dodanie pozycji  (18) Opinia po badaniach;
  • Moduł Rejestracja – przycisk „Wolny termin” do specjalisty;
  • Moduł Rejestracja – dodanie funkcjonalności zmiany Wolnego terminu na Planowe spotkanie;
  • Moduł Rejestracja informacja o uprawnieniach ze względu na planowane spotkania;
  • Moduł Klienci - zakładka druki – poprawa pola opisu uzasadnienia;
  • Moduł Rejestry – automatyczne generowanie druku na podstawie rejestru orzeczenia;
  • Moduł Rejestry – automatyczne generowanie druku na podstawie rejestru opinii;
  • Moduł Rejestracja – dodanie opcji „Spotkanie online dla rodziców”;
  • Moduł Wydruki – zmiana wydruku „Lista zgłoszeń pracownicy i zgłoszenia - RAZEM”;
  • Moduł Klienci – ustalanie daty przyjęcia w obrębie danego roku szkolnego;
  • Potwierdzanie spotkania z rodzicami z wyborem wpisu do badań lub pomocy bezpośredniej dziecka;
  • Moduł Wydruki - zmiana wydruku „Badania/spotkania inne’:
  • Moduł Dziennik – usprawnienie czasu wyszukiwania danych do bieżącego tygodnia pracy;
  • Moduł Wydruki – usunięcie błędu w wydruku z podziałem na klasy i wyborem szkoły;
  • Moduł Klienci – dodanie blokowania pól numeracji Kartoteki i ID petentów;
  • Wymuszenie zmiany hasła użytkowania po zmianie przez administratora;
  • Moduł Zgłoszenia – usunięcie błędu filtrowania daty urodzenia;
  • Moduł Klienci - wypożyczenie teczki – naprawa błędu błędnego pracownika po przeniesieniu pracownika do archiwum;

Wersja 7.8.2

2023-02-27
  • naprawa błędów dublowania wpisów w dzienniku;
  • naprawa błędu aktualizacji;
  • dodanie linku do Centrum Pomocy;

Poradnia 7.8.1

2023-01-13
  • Moduł Klienci - dodanie opcji przekazania teczki do innej poradni (wypożyczenie);
  • Moduł Dziennika - zawężenie daty od, domyślnie na pierwszy dzień miesiąca;
  • Moduł dziennika - dodanie kolumny czynnośc;
  • Moduł Rejestry - dodanie 3 dodatkowych pól pracowników;
  • Moduł Wydruki - uwzględnienie dodatkowych pozycji pomocy grupowej w wydrukach;
  • Moduł Zgłoszenia - powiązanie archiwum ze zgłoszeniami;

Poradnia 7.8.0

2022-09-22
  • moduł Klienci – usunięto problem z filtrowaniem klientów w kolumnie Szkoła;
  • moduł Badania - wyłączenie przycisku "Dodaj badanie" dla dodawania kolejnego pracownika;
  • moduł Klienci – uporządkowanie tabeli data orzeczenia/opinii;
  • moduł Pomoc grupowa - odbiorcy rodzice – dodanie pola dziecko;
  • moduł Rejestracja - przebudowa terminu DYŻUR – dodanie dodatkowych opcji planowanych spotkań i dyspozycyjności pracownika;
  • powiązanie użytkownik<>pracownik przy dodawaniu nowego pracownika;
  • moduł Klienci - druki - zwiększenie liczby znaków na wydruku;
  • użytkownicy – naprawa błędów i poprawa funkcjonalności;
  • moduł Rejestracja - planowanie spotkania (usunięcie daty zakończenia);
  • moduł wydruki - dodano filtrację po pracowniku dla wydruku Lista orzeczeń i opinii i badania inne;
  • moduł Pomoc grupowa personalna – rozbudowa kolumny danych;
  • moduł Klienci - powiązanie pomocy grupowej z wpisem u klienta, dodatkowy znacznik;
  • moduł wydruki – znacznik cudzoziemiec;
  • moduł dziennik pracy – zmiana lokalizacji ikonki;
  • moduł Rejestry - ID orzeczeń/opinii - wyłączenie weryfikacji numerów;
  • moduł Klienci - powiązanie dodawanych orzeczeń/opinii z Rejestrem;
  • moduł Klienci - wyłączenie kopiowania do rejestru z poziomu Druki;
  • moduł Zgłoszenia - pole "Uwagi" - większa ilość znaków;
  • moduł Rejestracja - zmiana statusu kafelka dla zrealizowanych spotkań, dodanie uprawnień tylko dla adminów;
  • moduł Klienci - włączanie/wyłączanie opcji badań i pomocy dla wielu pracowników
  • moduł Klienci - zakładka pomoc bezp. - "Nowy" automatyczna kontynuacja dla kolejnych spotkań tej samej formy pomocy.
  • usunięcie błędu w zmianie uprawnień z niedozwolone logowanie na użytkownika i grupę;
  • wydruki - Lista zgłoszeń - zmiana prezentacji danych sumowanych.

Wersja 7.7.7

2022-05-16
  • nadanie uprawnienia do usuwania zrealizowanych spotkań (terminów w module Rejestracja) dla użytkowników z uprawnieniami administrator;

Wersja 7.7.6

2022-04-22
  • usunięcie błędu z brakiem możliwości drukowania druków klienta;
  • usunięcie błedu przesuniętych ikonek w rejestrze wniosków;

Wersja 7.7.5

2022-04-08
  • usunięcie błędu w uprawnieniach do kasowania terminów spotkań;
  • dodanie blokady uruchamiania programu przy uruchamianiu programu z wyższym numerem bazy danych;
  • dodanie opcji wywołanie okna zmiany hasła dla użytkowników innych niż administrator;
  • usunięcie błędu zachowania okna słownikowego szkoły przy dodawaniu nowego klienta;
  • dodanie filtru okna słownikowego szkoły/przedszkola;
  • rozbudowa możliwości edycja listy szkół - dane teleadresowe;
  • kosmetyczne zmiany wizerunkowe w oknie Klienci, Rejestracja, Zgłoszenia;
  • moduł Klienci –  zakładka Orzeczenia - zmiana nazwy przycisku w polu orzeczeń;
  • moduł Klienci – nowa zakładka "Informacje o dziecku" z możliwością wydruku;
  • moduł Klienci – dodano funkcję drukowania opisu badania danego specjalisty;
  • moduł Klienci – zwiększenie limitu znaków w formularzu kreatora druków;
  • moduł Klienci –  zakładka Badania - "Nowy" automatyczna kontynuacja dla takich samych rodzajów badań u tego samego specjalisty;
  • moduł Klienci –  zakładka Badania - pomoc bezpośrednia - dodanie kolumny rodzaj pomocy bezpośredniej do danego rekordu zdarzeń;
  • moduł Pracownicy – nowe okno dziennika pracy specjalistów z wykazem dni i godzin pracy oraz opcją druku;
  • moduł Rejestracja – zmiana pola spotkanie z rodzicami (wyłączenie pól rodziców, wymaganych do uzupełnienia);
  • moduł Rejestracja – harmonogram spotkań - dodano kolumnę numer telefonu petenta widoczną w harmonogramie oraz na wydruku;
  • moduł Rejestracja – zmiana pola umawiania spotkań dla nauczycieli, rodziców;
  • moduł Rejestracja - menu kafelka – przesunięcie umiejscowienia menu wyboru zmiany terminu badania;
  • moduł Rejestracja - zachowanie kafelka przy odwołaniu spotkania, usprawniono umawianie spotkań na terminach odwołanych dla innych petentów;
  • moduł Rejestracja – naprawa błędu przy wyszukiwaniu nazwisk z ogonkami;
  • moduł Zgłoszenia – dodanie tabeli z wykazem terminów umówionych spotkań dla danego dziecka;
  • moduł Zgłoszenia - powiązanie przyjmującego zgłoszenie z użytkownikiem systemu, funkcja dla widoczna przez administratora;
  • moduł Wydruki - poprawa wydruku Lista klientów - księga główna;
  • moduł Wydruki - nowe terapie i badanie;
  • moduł Wydruki – dodanie do tabeli rozróżnienie ilości przeprowadzonych spotkań wg dzieci/ilości spotkań/kontynuacji;
  • moduł Pomocy grupowej - dodać nowe formy do słownika
  • moduł Zgłoszenia - dodać status "Oczekujący"
  • moduł Klienci- informacje o dziecku - drukowanie (cz. 1/3)
  • moduł Rejestracja - wpis odwołania badania/pomocy bezp.
  • moduł Wydruki - Zbiorczy raport pracy

Wersja 7.7.4

2021-12-17
  • usunięcie błędu przy wydruku Lista klientów poradni - rejestr klientów;
  • usunięcie błędu przy generowaniu własnych druków w module Zestawienia;

 

Wersja 7.7.3

2021-09-28
  • Moduł Klienci - naprawa opcji przewijania orzeczeń i opinii;
  • usunięcie błędu w przypadku zdublowanych szkół;
  • usunięcie błędu związanego ze zliczaniem statystyk do SIO;
  • Moduł Rejestacja - przywrócenie blokowania umawiania spotkań dla nieobecnych pracowników;

Wersja 7.7.2

2021-09-27
  • Moduł Rejestracja - dodano cztery dodatkowe przyciski ułatwiające wstawianie godzin pracy, sprawdzanie harmonogramu spotkań i wyszukiwania pracownika;
  • Moduł Rejestracja - rozbudowa harmonogramu zaplanowane spotkania o zakres danych dla klientów i osób zgłoszonych;
  • Moduł Rejestracja - rozbudowa harmonogramu spotkań o zakres dat;
  • Moduł Zgłoszenia - dodanie pola cudzoziemiec w kartotece;
  • Moduł Klienci/Archiwum/Pomoc grupowa - blokada wprowadzania dat innych niż zakres roku szkolnego;
  • naprawa błędu w potwierdzaniu pomocy bezpośredniej Rejestracja>>>Klient
  • Moduł Rejestracja - widok spotkań dla pojedynczego pracownika - kliknięcie x2 w nazwisko pracownika;
  • Moduł Klienci - usprawnienie okienka notatki przy kliencie;
  • Moduł Wydruki - zmiana nazwy wydruku "Spis klientów wg. badań"
  • Moduł Klienci - dodane nowe terapie w zakładce pomocy bezpośrednia
  • Moduł Klienci - dodane nowe badania inne;
  • Wymuszenie haszowania hasła w bazie - wymuszenie szyfrowania przechowywanych haseł silnym algorytmem kryptograficznym. Funkcjonalność ta była już w programie od wielu lat, jednak miała status obligatoryjny, jej włączenie zależało od administratora systemu. Nowe wersje programu będą domyślnie włączały takie ustawienia. ;
  • Moduł Wydruki - "Raporty z podziałem na typy szkół" - dodanie opcji ilość osób i ilość spotkań razem;

Wersja 7.7.1

2021-09-24
  • usunięcie błędu pojawiającego się przy zmianie uprawnień użytkowników;
  • usprawnienie potwierdzenia zgłoszeń zrealizowanych w kolejnym roku szkolnym - poprawne zakładanie kartoteki klienta;

Wersja 7.7.0

2021-05-31
  •  Moduł Klienci przebudowa zakładki badania – rozdzielenie dotychczasowej zakładki badania na dwie oddzielne zakładki: Badania oraz Orzeczenia i opinie;
  •  Moduł Klienci – w kartotece danych podstawowych dodanie znacznika cudzoziemiec zmiany adekwatne do formularza internetowego;
  •  Moduł Rejestracja – rozbudowa funkcjonalności harmonogramu spotkań i dodanie wydruku planowanych spotkań;
  •  Moduł Rejestr orzeczeń – uszczegółowienie orzeczeń kształcenie specjalne wraz z opcją wydruku;
  •  Moduł Klienci w zakładce pomoc bezpośrednia – dodano znacznik kontynuacja na potrzeby kolejnych tych samych spotkań;
  •  Moduł Klienci w zakładce badania – dodano znacznik kontynuacja na potrzeby kolejnych tych samych spotkań;
  •  Moduł Pomoc grupowa-personalna - kontynuacja spotkań na potrzeby kolejnych tych samych spotkań;
  •  Moduł Wydruki – rozbudowa wydruku badań  w zakresie pomoc bezpośrednia personalna;
  •  Moduł Rejestracja – dodanie nowej funkcjonalności, rozbudowa modułu o planowane spotkania grupowe nauczycieli, rodziców, wychowawców;
  •  Moduł Wydruki – dodanie opcji za okres roku kalendarzowego a nie szkolnego do „Zbiorcze sprawozdanie z pracy”;
  •  Moduł Klienci i moduł Archiwum – w widoku głównym listy petentów dodano kolumnę "klasa";
  •  Moduł Wydruki – dodano kolumnę klasa do "Lista klientów poradni - rejestr klientów"
  •  Moduł Wydruki – dodano kolumnę klasa do "Wykaz alfabetyczny dzieci i młodzieży...""
  •  Moduł Wydruki - Wydruk do systemu SIO – zmodyfikowano tworzenie wydruku za okres roku kalendarzowego a nie szkolnego
  •  Moduł Wydruki - Zbiorczy raport pracy - wydruki za okres roku kalendarzowego a nie szkolnego
  •  Moduł Rejestracja – dodano nowa funkcjonalność - usuwanie terminów cyklicznych;
  •  Moduł Rejestracja –  kafelek terminu spotkania – dodano nowe pole dane klienta z możliwością edycji notatki
  •  Moduł Rejestracja – dodano nowe pozycje z listy powody nieobecności pracowników;
  •  Moduł pomocy grupowej – wyłączenie młodzieżowy telefon zaufania (opcja włącz/wyłącz);
  •  Moduł Pomocy grupowej (rodzice, nauczyciele) – dodano funkcjonalność potwierdzania zrealizowanego spotkania w relacji do modułu Rejestracja;
  •  Moduł Pomocy grupowej (rodzice, nauczyciele) – dodano kolumnę status spotkania dla pomocy grupowej (rodzice, nauczyciele);
  •  Moduł Pomocy grupowej – pomoc grupowa personalna dodano nową funkcjonalność "stwórz nowy podobny" do kolejnych spotkań grupowych;
  •  Moduł Pracownicy - przebudowa druku listy klientów pracownika bez dublowania badań (Lublin);
  •  Moduł Wydruki – poprawa zliczania pomocy grupowej personalnej w wydruku "Zbiorczy raport pracy";
  •  Moduł Wydruki – rozbudowa wydruku o pomoc grupową (rodzice, nauczyciele) w wydruku "Zbiorczy raport pracy" (zbiorczy i pracownika);
  •  Moduł Wydruki – poprawa zliczania w wydruku „Raporty zbiorcze z podziałem na typy szkół” przy wyborze podziału na klasy;
  •  Moduł Wydruki – problemy z wydrukiem rejestru orzeczeń i opinii, usprawnienia w bazie;
  •  Moduł Zgłoszenia i moduł Rejestracja – poprawiono funkcję potwierdzania spotkania i kopiowania zmienionego numeru telefonu petenta na nowy rok szkolny;
  •  Usunięto problem z uprawnieniami do godzin pracy;

Wersja 7.6.1

2020-11-10
  • naprawione błędy modułu Rejestracja - umawianie terminu odwołanych spotkań;
  • naprawione błędy modułu Klienci - zmiana szkoły i klasy;
  • w module Wydruki - raporty zbiorcze z podziałem na typy szkół - dodano przedziały czasowe na rok kalendarzowy;
  • dodano mechanizm zamykania programu przy braku połączenia z bazą danych;

Wersja 7.6.0

2020-08-31
  • Wprowadzono obsługę wielu jednostek w ramach zespołu poradni;
  • Zaktualizowano grupy wiekowe;
  • Zaktualizowano słowniki danych na potrzeby nowego SIO;
  • Rozbudowano wydruki o podział na typy szkół i klasy jako Raporty zbiorcze z podziałem na typy szkoł i klas;
  • Naprawiono błędy w module Rejestracja;
  • Powiązanie 3 pracowników między modułem Druki a modułem Rejestr;
  • Usunięto problem z brakiem widoczności numerów telefonów;
  • Poprawiono przypisanie klas 0 i P dla zerówki i oddziałów przedszkolnych;

Wersja 7.5.0

2019-12-30
  • wprowadzono możliwość generowania wydruków w oparciu o wskazaną szkołę petenta;
  • wprowadzono możliwość wskazania miejsca przeprowadzenia form pomocy;
  • rozbudowano wydruk wystawionych orzeczeń i opinii;
  • wprowadzono powiązanie rejestru wniosku ze zgłoszeniami;
  • wprowadzono nowe słowniki SIO; 

 

 

 

 

Wersja 7.4.0

2019-09-30
  • Rozbudowano moduł Rejestracja o godziny pracy pracownika – Rejestracja>Ustawienia>Godziny pracy;

  • Zbiorczy raport pracy – rozbudowano o inne badania i poprawiono zliczanie danych;

  • Wprowadzony nowy zakres pomoc grupowa - personalna rozbudowano o zliczanie statystyk;

  • Rejestr wydanych orzeczeń i opinii rozbudowano o rodzaj wydanego dokumentu;

  • Umożliwiono generowanie opinii w sprawie o możliwość potrójne edycji opinii;

  • Włączenie zliczania wszystkich szarych pól w tabelach SIO;

  • Dodano badania Johansena jako badania inne;

  • W module Pracownicy dodano słownik stanowisk, który powiązany został z Drukami orzeczeń i opinii;

  • Wprowadzono nowy wydruk Liczba orzeczeń i opinii bez badań i badania inne - raport całościowy z podziałem na klasy;

  • Wprowadzono raport zbiorczy w oparciu o typy szkół;

Wersja 7.3.1

2019-07-19

Data wydania: 2019-07-19

  • Dodanie dodatkowego elementu pomocy grupowej pozwalającego na ewidencjonowanie pomocy grupowej ze wskazaniem dzieci z imienia i nazwiska;
  • Dodanie dodatkowych pól pozwalających wprowadzać do 3 pracowników jednocześnie w opiniach i orzeczeniach;
  • Wprowadzono pole „Data i godzina wylogowania” w logach logowań do programu;
  • Wprowadzono w pozycji słownikowej szkół pole typ szkoły wg pozycji słownikowej SIO;
  • Naprawiono błąd w module Zgłoszenia usprawniający dodawanie i kasowanie zgłoszeń;
  • Zmiana podstawy prawnej w polu sprzeciwu przetwarzania danych osobowy;
  • Zmiana podstawy prawnej w wybranych orzeczeniach i opiniach;
  • Naprawiono błąd przy kasowaniu opinii;
  • Naprawiono wydruk do systemu SIO generowany w oparciu o podział na klasy i wskazane przedziały czasowe;

Wersja 7.3.0

2018-11-30
  • Aktualizacja druków opinii do obowiązujących wymogów prawnych;
  • Rozbudowano pola wydruków do SIO o podział na klasy;
  • Rozbudowano funkcjonalność modułu Rejestracja o możliwość dodawania nowych zgłoszeń;
  • Powiązano moduł Rejestracja z modułem Zgłoszenia;
  • Dostosowano nazewnictwo SIO przy orzeczeniach;
  • Poprawiono mechanizm blokowania haseł;
  • Naprawiono błąd mechanizmu Rejestracja;
  • Przygotowano system do prowadzenia pomocy bezpośredniej w grupach personalnych.