• Komunikat

    W celu rejestracji zakupionego oprogramowania (bądź jego aktualizacji) prosimy o wprowadzenie informacji zawartych w „Umowie licencyjnej”, którą otrzymali Państwo w wiadomości na podany adres e-mailowy. Dane te obowiązują do czasu określonego w dokumencie ("data obowiązywania umowy").

Wersja 8.1.2

2024-10-31
  • naprawa błędu dublowania wpisów w dzenniku pracowników - moduł Dziennika;
  • zwiększenie limitu osób "inni" na spotkaniach gdy odbiorcami się rodzice - moduł PUNRiW

Wersja 8.1.0

2024-07-31

UWAGA: Z uwagi na zmiany w module Zgłoszenia obejmujące filtrację zgłoszeń warunkiem zadziałania tej funkcjonalności posiadanie aktywnego powiązania konta użytkownika do pracownika specjalisty. Powiązania można wykonać w Użytkownik >>> Pracownik. Jest to zależność istniejąca w programie od wersji 7.8.0. Brak powiązania spowoduje, że widok zgłoszeń będzie pusty.

 

  • W module Zgłoszenia - dodanie pole „Przypisany do” z opcją filtracji dla pracownika. Funkcjonalność umożliwi wyświetlanie tylko zgłoszeń przypisanych do zalogowanej osoby
  • W module Klienci - dodanie odrębnej bazy na przechowywanie załączników
  • W module Wydruki - Lista zgłoszeń - dodanie statystyk dla zgłoszeń oczekujących
  • W module Rejestracja - dodanie opcji słownikowej pozwalającej na dowolne dodawanie nowych rodzajów dyżuru
  • W module Klienci – dodano ułatwienie w wyborze szkoły ze słownika
  • W module Klienci - szare rekordy w Grid przy dodawaniu nowego dziecka
  • W module Klienci  - poprawione okienka dialogowe monitów anulowania procesu zapisywania klienta
  • W module Klienci/Zgłoszenia – dodano słownik pola narodowość powiązana z opcja CUDZOZIEMIEC
  • W module Rejestracja – dodano możliwość edycja notatki w kafelkach dla godziny pracy, dyżurów
  • W module Klienci/Zgłoszenia - cofanie zrealizowanych zgłoszeń przez pomyłkę poprzez wykasowanie klienta
  • W module Rejestracja - data przyjęcia dziecka z archiwum na aktualną albo archiwalną
  • W module Klienci – dodatkowa opcja zaznaczenia zgody rodzica/opiekuna na kontakt ze szkołą
  • W module Wydruki - Lista rejestrów orzeczeń/opinii  dodano wnioski
  • W module Rejestracja - Spotkania w ramach pomocy udzielanej rodzicom powiązanie z dzieckiem
  • W module Pomoc URNiW - Spotkania gdzie odbiorcami są rodzice  - dodatkowe pola dla dzieci oraz opcja sposobu zliczania osób obecnych
  • W module Rejestracja - Zaplanowanie spotkania - dodatkowa kolumna daty urodzenia dziecka widoczna w tabeli
  • W module Klienci - poprawiono wyświetlanie listy terminów ważności orzeczeń
  • W module Rejestracja - zmieniono sposób wyświetlania zaplanowanych spotkań przez dodanie do zaplanowanego zgłoszenie imienia i nazwiska dzieca
  • W module Rejestracja - naprawiono błąd znikających kafelków
  • W module Klienci - w badaniach innych dodano nowy rodzaj "Diagnoza rozwoju ruchowego" wraz z wydrukiem danych
  • W module Zgłoszenia - dodano możliwość powiązania zgłoszenia z wnioskiem
  • W module Dziennik pracy - dodano podsumowanie
  • W module Rejestracja - usprawniono proces zmiany spotkań przy nieobecności pracownika
  • W menu wstążki górnej programu pojawiła się jedna wspólna ikonka Wydruki - wspólna dla Druczki, Zestawienia

Wersja 8.0.2

2024-03-22
  • Naprawa błędu znikających terminów spotkań.

Wersja 8.0.1

2024-01-29
  • naprawa błedu usuwania sąsiadujących spotkań;
  • naprawa słownika dla narodowości.

 

Wersja 8.0.0

2023-12-29

Uwaga: Wprowadzona wersja pozwala na obsługę dwóch baz co ma związek z nową opcją zapisywania dokumentów bezpośrednio do bazy (ppp.gdb oraz ppp_pliki.gdb) Baza główna i baza plikowa muszą znajdować się w tej samej lokalizacji. Proszę podczas procesu aktualizacji zaznaczać w instalatorze zarówno aplikację jak i bazy danych co spowoduje doinstalowanie dodatkowej bazy plikowej.

 

Opis zmian:

  • Moduł Pracownicy - dodanie pole pensum oraz GPW (na rzecz wydruków w kolejnych wydaniach)
  • Moduł Klienci - dodanie odrębnej bazy na przechowywanie załączników;
  • Moduł Wydruki - Lista zgłoszeń - dodanie statystyk dla złoszeń oczekujących
  • Moduł Rejestracja - dodanie opcji słownikowej pozwalającej na dowolne dodawanie nowych rodzajów dyżuru
  • Moduł Klienci - ułatwienie w wyborze szkoły ze słownika
  • Moduł Klienci - szare rekordy w Grid przy dodawaniu nowego dziecka
  • Moduł Klienci  - poprawione okienka dialogowe monitów anulowania procesu zapisywania klienta
  • Moduł Klienci/Zgłoszenia - słownik pola narodowość powiązana z opcja CUDZOZIEMIEC
  • Moduł Rejestracja - edycja notatki w kafelku godziny pracy, dyżur
  • Moduł Klienci/Zgłoszenia - cofanie zrealizowanych zgłoszeń przez pomyłkę poprzez wykasowanie klienta
  • Moduł Rejestracja - data przyjęcia dziecka z archiwum na aktualną albo archowalną
  • Moduł Klienci - zgoda na kontakt ze szkołą
  • Mooduł Rejestracja - GPW przy kafelku zrealizowanego spotkania
  • Moduł Wydruki - Lista rejestrów orzeczeń/opinii  dodano wnioski
  • Moduł Rejestracja - Spotkania w ramach pomocy udzielanej rodzicom powiązanie z dzieckiem
  • Moduł Pomoc URNiW - Spotkania dla rodziny -dodatkowe pola dla dzieci i spozobu zliczania
  • Moduł Rejestracja - zaplanowanie spotkania - dodatkowa kolumna daty urodzenia dziecka

 

Wersja 7.9.4

2023-10-30
  • Dziennik pracy - uwzględnienie dyżurów;
  • Poprawa wydruku raportu z podziałem na typy szkół i klas;

 

Wersja 7.9.3

2023-09-26
  • Naprawa błędów potwierdzania spotkań z poprzedniego roku;
  • Odblokowanie listy klientów do wpisywania archiwalnego rejestru orzeczeń i opinii;
  • Wyłączenie powiązania archiwalnych klientów z automatycznym dopisywaniem do rejestru orzeczeń i opinii.

Wersja 7.9.2

2023-09-01
  • Nowa funkcjonalność kasowanie starych danych o petentach - dla hasła jednorazowego;
  • Moduł REJESTRACJA - grafik dyspozycyjności pracownika – wydruk;
  • Moduł POMOC BEZPOŚREDNIA - zmiana zaznaczania spotkania na ikonkę checkbox;
  • Moduł POMOC GRUPOWA > pomoc grupowa i anonimowa - zmiana zaznaczania spotkania na ikonkę checkbox;
  • Moduł KLIENCI - orzeczenia i opinie - termin ważności badania – dodano opcję wyłączenia nieaktualnych terminów z listy słownikowej;
  • Moduł KLIENCI– wydzielona nowa ikonka Pomoc UNRIW;
  • Moduł WYDRUKI - zmiana wydruku Lista klientów - księga główna - kolumna "zakres działań";
  • Moduł KLIENCI - zmiana uprawnień do Druki – dla „Nowa informacja”;
  • Moduł  WYDRUKI – rozbudowa Lista zgłoszeń – opcja Razem i dodatkowa tabela zliczania oddzielnie dla pracownika;
  • Moduł ZGŁOSZENIA - dodano funkcję zbiorczego przenoszone zgłoszeń na nowy rok szkolny;
  • Moduł KLIENCI - Druki – dodanie zapytania przy dodawaniu nowego druku;
  • Poprawa tabeli ROK_SZKOLNY;
  • Błąd usuwania ID roku szkolnego z 2 lat archiwum;
  • Rozdzielenie uprawnień do modułu rejestracja.

Wersja 7.9.1

2023-06-15
  • Przebudowa mechanizmu nadawania numeracji orzeczeń i opinii o uprawnienia dla użytkownika;
  • Poprawa generowania informacji o wynikach diagnozy;

    Uwaga: poprzez odpowiednie uprawnienia można ustawić precedurę wprowadzania orzeczenia lub opinii,rejestrowania dokumentu wraz z nadaniem numeru a następnie na podstawie dokumentu stworzenie czystego druku do wypełnienia.

Wersja 7.9.0

2023-05-18

Uwaga: ze względu na dużą ilość zmian zaleca się przeprowadzenie aktualizacji na kopi bazy. W przypadku pomocy kontakt: poradnia@progman.pl

  • Moduł Wydruki - zapis danych do XML lista alfabetyczna klientów poradni;
  • Moduł Rejestracja - ułatwienie zmiany godzin pracy;
  • Edycja listy szkół nadanie uprawnień;
  • Moduł Wydruki - lista orzeczeń/opinii dodatkowa data;
  • Moduł Klienci - dodano nowe „badania inne” (PEP3 PL, ADOS-2);
  • Moduł Rejestracja - urlop pracownika - modyfikacja kafelka na potrzeby dziennika;
  • Moduł Rejestracja - kafelek spotkań PURNIW – dodana edycja notatki;
  • Moduł Klienci - zakładka druki – poprawa rozmieszczenie ikonek w kreatorach;
  • Moduł Klienci orzeczenia/opinie dodanie pozycji  (18) Opinia po badaniach;
  • Moduł Rejestracja – przycisk „Wolny termin” do specjalisty;
  • Moduł Rejestracja – dodanie funkcjonalności zmiany Wolnego terminu na Planowe spotkanie;
  • Moduł Rejestracja informacja o uprawnieniach ze względu na planowane spotkania;
  • Moduł Klienci - zakładka druki – poprawa pola opisu uzasadnienia;
  • Moduł Rejestry – automatyczne generowanie druku na podstawie rejestru orzeczenia;
  • Moduł Rejestry – automatyczne generowanie druku na podstawie rejestru opinii;
  • Moduł Rejestracja – dodanie opcji „Spotkanie online dla rodziców”;
  • Moduł Wydruki – zmiana wydruku „Lista zgłoszeń pracownicy i zgłoszenia - RAZEM”;
  • Moduł Klienci – ustalanie daty przyjęcia w obrębie danego roku szkolnego;
  • Potwierdzanie spotkania z rodzicami z wyborem wpisu do badań lub pomocy bezpośredniej dziecka;
  • Moduł Wydruki - zmiana wydruku „Badania/spotkania inne’:
  • Moduł Dziennik – usprawnienie czasu wyszukiwania danych do bieżącego tygodnia pracy;
  • Moduł Wydruki – usunięcie błędu w wydruku z podziałem na klasy i wyborem szkoły;
  • Moduł Klienci – dodanie blokowania pól numeracji Kartoteki i ID petentów;
  • Wymuszenie zmiany hasła użytkowania po zmianie przez administratora;
  • Moduł Zgłoszenia – usunięcie błędu filtrowania daty urodzenia;
  • Moduł Klienci - wypożyczenie teczki – naprawa błędu błędnego pracownika po przeniesieniu pracownika do archiwum;

Wersja 7.8.2

2023-02-27
  • naprawa błędów dublowania wpisów w dzienniku;
  • naprawa błędu aktualizacji;
  • dodanie linku do Centrum Pomocy;

Poradnia 7.8.1

2023-01-13
  • Moduł Klienci - dodanie opcji przekazania teczki do innej poradni (wypożyczenie);
  • Moduł Dziennika - zawężenie daty od, domyślnie na pierwszy dzień miesiąca;
  • Moduł dziennika - dodanie kolumny czynnośc;
  • Moduł Rejestry - dodanie 3 dodatkowych pól pracowników;
  • Moduł Wydruki - uwzględnienie dodatkowych pozycji pomocy grupowej w wydrukach;
  • Moduł Zgłoszenia - powiązanie archiwum ze zgłoszeniami;

Poradnia 7.8.0

2022-09-22
  • moduł Klienci – usunięto problem z filtrowaniem klientów w kolumnie Szkoła;
  • moduł Badania - wyłączenie przycisku "Dodaj badanie" dla dodawania kolejnego pracownika;
  • moduł Klienci – uporządkowanie tabeli data orzeczenia/opinii;
  • moduł Pomoc grupowa - odbiorcy rodzice – dodanie pola dziecko;
  • moduł Rejestracja - przebudowa terminu DYŻUR – dodanie dodatkowych opcji planowanych spotkań i dyspozycyjności pracownika;
  • powiązanie użytkownik<>pracownik przy dodawaniu nowego pracownika;
  • moduł Klienci - druki - zwiększenie liczby znaków na wydruku;
  • użytkownicy – naprawa błędów i poprawa funkcjonalności;
  • moduł Rejestracja - planowanie spotkania (usunięcie daty zakończenia);
  • moduł wydruki - dodano filtrację po pracowniku dla wydruku Lista orzeczeń i opinii i badania inne;
  • moduł Pomoc grupowa personalna – rozbudowa kolumny danych;
  • moduł Klienci - powiązanie pomocy grupowej z wpisem u klienta, dodatkowy znacznik;
  • moduł wydruki – znacznik cudzoziemiec;
  • moduł dziennik pracy – zmiana lokalizacji ikonki;
  • moduł Rejestry - ID orzeczeń/opinii - wyłączenie weryfikacji numerów;
  • moduł Klienci - powiązanie dodawanych orzeczeń/opinii z Rejestrem;
  • moduł Klienci - wyłączenie kopiowania do rejestru z poziomu Druki;
  • moduł Zgłoszenia - pole "Uwagi" - większa ilość znaków;
  • moduł Rejestracja - zmiana statusu kafelka dla zrealizowanych spotkań, dodanie uprawnień tylko dla adminów;
  • moduł Klienci - włączanie/wyłączanie opcji badań i pomocy dla wielu pracowników
  • moduł Klienci - zakładka pomoc bezp. - "Nowy" automatyczna kontynuacja dla kolejnych spotkań tej samej formy pomocy.
  • usunięcie błędu w zmianie uprawnień z niedozwolone logowanie na użytkownika i grupę;
  • wydruki - Lista zgłoszeń - zmiana prezentacji danych sumowanych.

Wersja 7.7.7

2022-05-16
  • nadanie uprawnienia do usuwania zrealizowanych spotkań (terminów w module Rejestracja) dla użytkowników z uprawnieniami administrator;

Wersja 7.7.6

2022-04-22
  • usunięcie błędu z brakiem możliwości drukowania druków klienta;
  • usunięcie błedu przesuniętych ikonek w rejestrze wniosków;

Wersja 7.7.5

2022-04-08
  • usunięcie błędu w uprawnieniach do kasowania terminów spotkań;
  • dodanie blokady uruchamiania programu przy uruchamianiu programu z wyższym numerem bazy danych;
  • dodanie opcji wywołanie okna zmiany hasła dla użytkowników innych niż administrator;
  • usunięcie błędu zachowania okna słownikowego szkoły przy dodawaniu nowego klienta;
  • dodanie filtru okna słownikowego szkoły/przedszkola;
  • rozbudowa możliwości edycja listy szkół - dane teleadresowe;
  • kosmetyczne zmiany wizerunkowe w oknie Klienci, Rejestracja, Zgłoszenia;
  • moduł Klienci –  zakładka Orzeczenia - zmiana nazwy przycisku w polu orzeczeń;
  • moduł Klienci – nowa zakładka "Informacje o dziecku" z możliwością wydruku;
  • moduł Klienci – dodano funkcję drukowania opisu badania danego specjalisty;
  • moduł Klienci – zwiększenie limitu znaków w formularzu kreatora druków;
  • moduł Klienci –  zakładka Badania - "Nowy" automatyczna kontynuacja dla takich samych rodzajów badań u tego samego specjalisty;
  • moduł Klienci –  zakładka Badania - pomoc bezpośrednia - dodanie kolumny rodzaj pomocy bezpośredniej do danego rekordu zdarzeń;
  • moduł Pracownicy – nowe okno dziennika pracy specjalistów z wykazem dni i godzin pracy oraz opcją druku;
  • moduł Rejestracja – zmiana pola spotkanie z rodzicami (wyłączenie pól rodziców, wymaganych do uzupełnienia);
  • moduł Rejestracja – harmonogram spotkań - dodano kolumnę numer telefonu petenta widoczną w harmonogramie oraz na wydruku;
  • moduł Rejestracja – zmiana pola umawiania spotkań dla nauczycieli, rodziców;
  • moduł Rejestracja - menu kafelka – przesunięcie umiejscowienia menu wyboru zmiany terminu badania;
  • moduł Rejestracja - zachowanie kafelka przy odwołaniu spotkania, usprawniono umawianie spotkań na terminach odwołanych dla innych petentów;
  • moduł Rejestracja – naprawa błędu przy wyszukiwaniu nazwisk z ogonkami;
  • moduł Zgłoszenia – dodanie tabeli z wykazem terminów umówionych spotkań dla danego dziecka;
  • moduł Zgłoszenia - powiązanie przyjmującego zgłoszenie z użytkownikiem systemu, funkcja dla widoczna przez administratora;
  • moduł Wydruki - poprawa wydruku Lista klientów - księga główna;
  • moduł Wydruki - nowe terapie i badanie;
  • moduł Wydruki – dodanie do tabeli rozróżnienie ilości przeprowadzonych spotkań wg dzieci/ilości spotkań/kontynuacji;
  • moduł Pomocy grupowej - dodać nowe formy do słownika
  • moduł Zgłoszenia - dodać status "Oczekujący"
  • moduł Klienci- informacje o dziecku - drukowanie (cz. 1/3)
  • moduł Rejestracja - wpis odwołania badania/pomocy bezp.
  • moduł Wydruki - Zbiorczy raport pracy

Wersja 7.7.4

2021-12-17
  • usunięcie błędu przy wydruku Lista klientów poradni - rejestr klientów;
  • usunięcie błędu przy generowaniu własnych druków w module Zestawienia;

 

Wersja 7.7.3

2021-09-28
  • Moduł Klienci - naprawa opcji przewijania orzeczeń i opinii;
  • usunięcie błędu w przypadku zdublowanych szkół;
  • usunięcie błędu związanego ze zliczaniem statystyk do SIO;
  • Moduł Rejestacja - przywrócenie blokowania umawiania spotkań dla nieobecnych pracowników;

Wersja 7.7.2

2021-09-27
  • Moduł Rejestracja - dodano cztery dodatkowe przyciski ułatwiające wstawianie godzin pracy, sprawdzanie harmonogramu spotkań i wyszukiwania pracownika;
  • Moduł Rejestracja - rozbudowa harmonogramu zaplanowane spotkania o zakres danych dla klientów i osób zgłoszonych;
  • Moduł Rejestracja - rozbudowa harmonogramu spotkań o zakres dat;
  • Moduł Zgłoszenia - dodanie pola cudzoziemiec w kartotece;
  • Moduł Klienci/Archiwum/Pomoc grupowa - blokada wprowadzania dat innych niż zakres roku szkolnego;
  • naprawa błędu w potwierdzaniu pomocy bezpośredniej Rejestracja>>>Klient
  • Moduł Rejestracja - widok spotkań dla pojedynczego pracownika - kliknięcie x2 w nazwisko pracownika;
  • Moduł Klienci - usprawnienie okienka notatki przy kliencie;
  • Moduł Wydruki - zmiana nazwy wydruku "Spis klientów wg. badań"
  • Moduł Klienci - dodane nowe terapie w zakładce pomocy bezpośrednia
  • Moduł Klienci - dodane nowe badania inne;
  • Wymuszenie haszowania hasła w bazie - wymuszenie szyfrowania przechowywanych haseł silnym algorytmem kryptograficznym. Funkcjonalność ta była już w programie od wielu lat, jednak miała status obligatoryjny, jej włączenie zależało od administratora systemu. Nowe wersje programu będą domyślnie włączały takie ustawienia. ;
  • Moduł Wydruki - "Raporty z podziałem na typy szkół" - dodanie opcji ilość osób i ilość spotkań razem;

Wersja 7.7.1

2021-09-24
  • usunięcie błędu pojawiającego się przy zmianie uprawnień użytkowników;
  • usprawnienie potwierdzenia zgłoszeń zrealizowanych w kolejnym roku szkolnym - poprawne zakładanie kartoteki klienta;

Wersja 7.7.0

2021-05-31
  •  Moduł Klienci przebudowa zakładki badania – rozdzielenie dotychczasowej zakładki badania na dwie oddzielne zakładki: Badania oraz Orzeczenia i opinie;
  •  Moduł Klienci – w kartotece danych podstawowych dodanie znacznika cudzoziemiec zmiany adekwatne do formularza internetowego;
  •  Moduł Rejestracja – rozbudowa funkcjonalności harmonogramu spotkań i dodanie wydruku planowanych spotkań;
  •  Moduł Rejestr orzeczeń – uszczegółowienie orzeczeń kształcenie specjalne wraz z opcją wydruku;
  •  Moduł Klienci w zakładce pomoc bezpośrednia – dodano znacznik kontynuacja na potrzeby kolejnych tych samych spotkań;
  •  Moduł Klienci w zakładce badania – dodano znacznik kontynuacja na potrzeby kolejnych tych samych spotkań;
  •  Moduł Pomoc grupowa-personalna - kontynuacja spotkań na potrzeby kolejnych tych samych spotkań;
  •  Moduł Wydruki – rozbudowa wydruku badań  w zakresie pomoc bezpośrednia personalna;
  •  Moduł Rejestracja – dodanie nowej funkcjonalności, rozbudowa modułu o planowane spotkania grupowe nauczycieli, rodziców, wychowawców;
  •  Moduł Wydruki – dodanie opcji za okres roku kalendarzowego a nie szkolnego do „Zbiorcze sprawozdanie z pracy”;
  •  Moduł Klienci i moduł Archiwum – w widoku głównym listy petentów dodano kolumnę "klasa";
  •  Moduł Wydruki – dodano kolumnę klasa do "Lista klientów poradni - rejestr klientów"
  •  Moduł Wydruki – dodano kolumnę klasa do "Wykaz alfabetyczny dzieci i młodzieży...""
  •  Moduł Wydruki - Wydruk do systemu SIO – zmodyfikowano tworzenie wydruku za okres roku kalendarzowego a nie szkolnego
  •  Moduł Wydruki - Zbiorczy raport pracy - wydruki za okres roku kalendarzowego a nie szkolnego
  •  Moduł Rejestracja – dodano nowa funkcjonalność - usuwanie terminów cyklicznych;
  •  Moduł Rejestracja –  kafelek terminu spotkania – dodano nowe pole dane klienta z możliwością edycji notatki
  •  Moduł Rejestracja – dodano nowe pozycje z listy powody nieobecności pracowników;
  •  Moduł pomocy grupowej – wyłączenie młodzieżowy telefon zaufania (opcja włącz/wyłącz);
  •  Moduł Pomocy grupowej (rodzice, nauczyciele) – dodano funkcjonalność potwierdzania zrealizowanego spotkania w relacji do modułu Rejestracja;
  •  Moduł Pomocy grupowej (rodzice, nauczyciele) – dodano kolumnę status spotkania dla pomocy grupowej (rodzice, nauczyciele);
  •  Moduł Pomocy grupowej – pomoc grupowa personalna dodano nową funkcjonalność "stwórz nowy podobny" do kolejnych spotkań grupowych;
  •  Moduł Pracownicy - przebudowa druku listy klientów pracownika bez dublowania badań (Lublin);
  •  Moduł Wydruki – poprawa zliczania pomocy grupowej personalnej w wydruku "Zbiorczy raport pracy";
  •  Moduł Wydruki – rozbudowa wydruku o pomoc grupową (rodzice, nauczyciele) w wydruku "Zbiorczy raport pracy" (zbiorczy i pracownika);
  •  Moduł Wydruki – poprawa zliczania w wydruku „Raporty zbiorcze z podziałem na typy szkół” przy wyborze podziału na klasy;
  •  Moduł Wydruki – problemy z wydrukiem rejestru orzeczeń i opinii, usprawnienia w bazie;
  •  Moduł Zgłoszenia i moduł Rejestracja – poprawiono funkcję potwierdzania spotkania i kopiowania zmienionego numeru telefonu petenta na nowy rok szkolny;
  •  Usunięto problem z uprawnieniami do godzin pracy;

Wersja 7.6.1

2020-11-10
  • naprawione błędy modułu Rejestracja - umawianie terminu odwołanych spotkań;
  • naprawione błędy modułu Klienci - zmiana szkoły i klasy;
  • w module Wydruki - raporty zbiorcze z podziałem na typy szkół - dodano przedziały czasowe na rok kalendarzowy;
  • dodano mechanizm zamykania programu przy braku połączenia z bazą danych;

Wersja 7.6.0

2020-08-31
  • Wprowadzono obsługę wielu jednostek w ramach zespołu poradni;
  • Zaktualizowano grupy wiekowe;
  • Zaktualizowano słowniki danych na potrzeby nowego SIO;
  • Rozbudowano wydruki o podział na typy szkół i klasy jako Raporty zbiorcze z podziałem na typy szkoł i klas;
  • Naprawiono błędy w module Rejestracja;
  • Powiązanie 3 pracowników między modułem Druki a modułem Rejestr;
  • Usunięto problem z brakiem widoczności numerów telefonów;
  • Poprawiono przypisanie klas 0 i P dla zerówki i oddziałów przedszkolnych;

Wersja 7.5.0

2019-12-30
  • wprowadzono możliwość generowania wydruków w oparciu o wskazaną szkołę petenta;
  • wprowadzono możliwość wskazania miejsca przeprowadzenia form pomocy;
  • rozbudowano wydruk wystawionych orzeczeń i opinii;
  • wprowadzono powiązanie rejestru wniosku ze zgłoszeniami;
  • wprowadzono nowe słowniki SIO; 

 

 

 

 

Wersja 7.4.0

2019-09-30
  • Rozbudowano moduł Rejestracja o godziny pracy pracownika – Rejestracja>Ustawienia>Godziny pracy;

  • Zbiorczy raport pracy – rozbudowano o inne badania i poprawiono zliczanie danych;

  • Wprowadzony nowy zakres pomoc grupowa - personalna rozbudowano o zliczanie statystyk;

  • Rejestr wydanych orzeczeń i opinii rozbudowano o rodzaj wydanego dokumentu;

  • Umożliwiono generowanie opinii w sprawie o możliwość potrójne edycji opinii;

  • Włączenie zliczania wszystkich szarych pól w tabelach SIO;

  • Dodano badania Johansena jako badania inne;

  • W module Pracownicy dodano słownik stanowisk, który powiązany został z Drukami orzeczeń i opinii;

  • Wprowadzono nowy wydruk Liczba orzeczeń i opinii bez badań i badania inne - raport całościowy z podziałem na klasy;

  • Wprowadzono raport zbiorczy w oparciu o typy szkół;

Wersja 7.3.1

2019-07-19

Data wydania: 2019-07-19

  • Dodanie dodatkowego elementu pomocy grupowej pozwalającego na ewidencjonowanie pomocy grupowej ze wskazaniem dzieci z imienia i nazwiska;
  • Dodanie dodatkowych pól pozwalających wprowadzać do 3 pracowników jednocześnie w opiniach i orzeczeniach;
  • Wprowadzono pole „Data i godzina wylogowania” w logach logowań do programu;
  • Wprowadzono w pozycji słownikowej szkół pole typ szkoły wg pozycji słownikowej SIO;
  • Naprawiono błąd w module Zgłoszenia usprawniający dodawanie i kasowanie zgłoszeń;
  • Zmiana podstawy prawnej w polu sprzeciwu przetwarzania danych osobowy;
  • Zmiana podstawy prawnej w wybranych orzeczeniach i opiniach;
  • Naprawiono błąd przy kasowaniu opinii;
  • Naprawiono wydruk do systemu SIO generowany w oparciu o podział na klasy i wskazane przedziały czasowe;

Wersja 7.3.0

2018-11-30
  • Aktualizacja druków opinii do obowiązujących wymogów prawnych;
  • Rozbudowano pola wydruków do SIO o podział na klasy;
  • Rozbudowano funkcjonalność modułu Rejestracja o możliwość dodawania nowych zgłoszeń;
  • Powiązano moduł Rejestracja z modułem Zgłoszenia;
  • Dostosowano nazewnictwo SIO przy orzeczeniach;
  • Poprawiono mechanizm blokowania haseł;
  • Naprawiono błąd mechanizmu Rejestracja;
  • Przygotowano system do prowadzenia pomocy bezpośredniej w grupach personalnych.